beeeeea.blogg.se

En blogg om verklighet, vad som händer och även tankar i min värld.

Hej!

Publicerad 2015-04-29 13:12:15 i Allmänt,

Hej! mitt första inlägg handla mesta dels av mig då jag är alldeles ny i blogg världen och när det handla om blogga. Jag heter Bea och är en glad tjej på 22 år i höst. Lever ihop med min pojkvän/sambo och våran hund Pripps som är en blandning mellan beagle/drever. Jag är utbildad till yrkeschauför men för tillfället står jag som vikare på dagis/skola. Det är just därför jag startar en blogg. Ibland blir det mycket man tänker på och då är det skönt att kunna skriva av sig och att folk har en egen vilja att läsa mina inlägg utan att känna sig tvingade. Jag kommer nog skriva mycket om tankar,mitt liv och frågor som tittar upp någon gång ibland. jag menar någon gång kommer det väl alltid upp en fråga i huvudet som man fundera på och förösker finna svar på. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bea

Bea 22 år i höst.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela