beeeeea.blogg.se

En blogg om verklighet, vad som händer och även tankar i min värld.

Ny dag och nya krafter!

Publicerad 2015-04-30 11:43:28 i Allmänt,

Efter en natt med riktigt dåligt sömn och ett par grannar som sätter igång och borra i vägen kl 07:30 så känner jag mig ganska trött. idag är en sån där dag man är glad över att man ändå skaffade sig en blogg så man kan få skriva av sig lite och kanske få må lite bättre. Idag är en sådär jävla dag så man känner att man riktigt har nått bottnen, men det ända jag kan känna är att det är bra för nu kan det bara vända och bli bättre igen? eller? inte nog med att man har fått dålig sömn så börja allt det här med att man inte har jobb man känner sig värdelös och kan verkligen inte se något positvt utan allt är bara negativt det tar på krafterna.Att känna att man inte kan ge sin pojkvän de han vill eller ens försöka vara lite glad och positiv ändå! men förhoppningsvis förstår han min situation. Jag är utbildad till lastbilschufför och har kanske sökt över 200 jobb inom mitt yrke och det finns inte ett jävla ställe man kan få chansen att få dra in lite pengar utan nu står jag som vikarie på dagis/skola och mitt sommarjobb blir inom hemtjänsten. Har starka funderingar på att utbilda mig till ambulanschufför och jag känner redan nu att det är helt rätt för mig att börja plugga igen, MEN sen kommer det... vill jag sluta köra lastbil? det ända jag tänker är att jag älskar att köra lastbil de finns inget bättre men ändå känna nej jag vill inte jobba med de...tror att jobba inom lastbil har också nått sin bottnen då det knappast finns något seriöst åkeri kvar. men nu tar vi nya krafter och försöker se allt positivt ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bea

Bea 22 år i höst.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela